Neverplay Darkrp
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

du laver seriøst sjov med mig ik...

3 posters

Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by Demzo Tue Dec 07, 2010 10:43 am

i følge normal relger skal keypaden være ved siden af døren!-.-
++ normal mennesker laver ikke en fucking til.. bare for den skal se flot ud


du skal måske lige prøve og tag dig lidt sammen...

Demzo
Poster
Poster

Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 2010-12-05

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by Demzo Tue Dec 07, 2010 10:46 am

det er fucking fordårligt man alle ved at det er fucking propblock! -.- kan få folk tila t forklar det eller bevisse det man!-.-

Demzo
Poster
Poster

Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 2010-12-05

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by SoulEater Wed Dec 08, 2010 7:48 am

Hvem skriver du til, og husk du skal ikke skrive sådan noget i Ban a player, brug general discoussion!
For ban a player SKAL man bruge templaten og ikke bare skriv HAN RDMEDE OG SPAWNKILLEDE MIG!! ? OMG


Last edited by SoulEater on Wed Dec 08, 2010 7:49 am; edited 1 time in total (Reason for editing : LOL!?)

SoulEater
Poster
Poster

Posts : 21
Reputation : 0
Join date : 2010-11-28
Location : Denmark

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by Demzo Wed Dec 08, 2010 7:54 am

-.- jeg bruger også templaten din spasser! -.- du er så fucking dum at høre på man! tror du fucking ejer den forumen! -.- amn du er fucking ikke admin man! du er så fucking tilgrin at høre på man bliv admin og du kan begynde at skrive sådan noget pis!-.- fordi hvis admins var sure over det! ville de nok ha flyttet den eller slettet den og sagt jeg skulle ikke gøre det igen man... **** nu bare af din fucking homo!

User was banned for this post

Demzo
Poster
Poster

Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 2010-12-05

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by SoulEater Wed Dec 08, 2010 8:09 am

Jeg er jo ikke sur? spørg bare hvorfor du skrive herinde? det et lidt underlig sted bare at skriv til ingen Wink
SLAP AF!!!

SoulEater
Poster
Poster

Posts : 21
Reputation : 0
Join date : 2010-11-28
Location : Denmark

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by Demzo Wed Dec 08, 2010 8:10 am

nej men du tror du fucking bestemmer alt her man! -.- vi må ikke skrive dansk... men det må vi for admins.. måske skulle du bare lukke røven

Demzo
Poster
Poster

Posts : 20
Reputation : 0
Join date : 2010-12-05

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by Zoidberg Wed Dec 08, 2010 6:57 pm

Well.....

-Moved to general
-Locked
Zoidberg
Zoidberg
Super Admin
Super Admin

Posts : 114
Reputation : 7
Join date : 2010-11-28
Location : Denmark

http://www.lunar-gaming.net

Back to top Go down

du laver seriøst sjov med mig ik... Empty Re: du laver seriøst sjov med mig ik...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum