Neverplay Darkrp
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Unban

+2
Urin
TheRohial
6 posters

Go down

Unban Empty Unban

Post by TheRohial Mon May 02, 2011 2:36 am

Unban Appeal
In-Game Name: LeeRohial
Steam Name: nicolaistaal
SteamID: STEAM_0:0:24804549
Reason you were banned: Jeg blev for ikke ret langtid siden banned pga. "prop block"..
http://img64.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=rpevocityv2d0032.jpg var åbentbart bevis nok til at banne mig, men på billedet kan du tydelig se at den overhovede ikke blokere. Hvis du kigger på skyggen og på væggene kan du se at proppen overhovedet ikke er i nærheden væggen. Plus, Hejhej som ville have mig bannede åbentbart ikke husker hvad der skete, jeg rente rundt med min wire radio og blærede mig med den, men HejHej kunne vist ikke lide musikken så han skød mig. Jeg mener han skød mig 2 gange lige efter hinanden, og så begyndte jeg og skyde ham.
How long were you banned: 48h 0m 0s.
Server you were banned from: NeverPlay RP.

TheRohial
New poster
New poster

Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 2011-05-02

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by Urin Mon May 02, 2011 2:42 am

TheRohial skal unbannes med det samme, HejHej er 11 år (eller mindre?), hvordan kan i tage ham seriøst? Han vil jo have alle bannet, og det der er overhovedet ikke bevis nok? Hans argument er jo også lort, og det er bare typisk ham at opføre sig som sådan en snoppet homo (ligesom her).

Han RDMer og Propblocker jo selv alt for sygt så forstår ikke lige hvorfor ikke gør noget ved ham istedet?

Urin
Poster
Poster

Posts : 10
Reputation : 0
Join date : 2011-04-27

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by Alec Mon May 02, 2011 3:33 am

Kan godt se hvad du mener med skyggen.. Jeg undskylder for ikke selv at have set det, men det lignede klart propblock ved første øjekast. Du er unbanned.
Alec
Alec
Webmaster
Webmaster

Posts : 63
Reputation : 0
Join date : 2010-11-28
Location : Denmark

https://neverplaydarkrp.danskforum.net

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by TheRohial Mon May 02, 2011 3:44 am

Tak Alec. Smile

TheRohial
New poster
New poster

Posts : 8
Reputation : 0
Join date : 2011-05-02

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by LaurZen Mon May 02, 2011 6:48 am

Urin wrote:TheRohial skal unbannes med det samme, HejHej er 11 år (eller mindre?), hvordan kan i tage ham seriøst? Han vil jo have alle bannet, og det der er overhovedet ikke bevis nok? Hans argument er jo også lort, og det er bare typisk ham at opføre sig som sådan en snoppet homo (ligesom her).

Han RDMer og Propblocker jo selv alt for sygt så forstår ikke lige hvorfor ikke gør noget ved ham istedet?
For det første... YOUMADBRO?!!??
- For det andet! Bare fordi han er 11 år (eller mindre?), betyder det ikke at han er anderledes?! Han skal have en chance lige som alle os andre. Han fik nogle screenshots, men det viste sig at de åbenbart ikke var nok bevis, siden Alec lavede en lille fejl Sad! Men Han er unbanned og Alec har sagt undskyld:)! Btw, Det kan godt være HejHej laver en masse lort, så fang ham i det og læg det ind på forummet:) Så han kan blive banned Razz!
LaurZen
LaurZen
Senior Poster
Senior Poster

Posts : 82
Reputation : 0
Join date : 2011-03-29

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by Urin Fri May 06, 2011 4:41 am

For det første... YOUMADBRO?!!??
- For det andet! Bare fordi han er 11 år (eller mindre?), betyder det ikke at han er anderledes?! Han skal have en chance lige som alle os andre. Han fik nogle screenshots, men det viste sig at de åbenbart ikke var nok bevis, siden Alec lavede en lille fejl ! Men Han er unbanned og Alec har sagt undskyld:)! Btw, Det kan godt være HejHej laver en masse lort, så fang ham i det og læg det ind på forummet:) Så han kan blive banned !

no u

Urin
Poster
Poster

Posts : 10
Reputation : 0
Join date : 2011-04-27

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by hejhej Sun May 08, 2011 10:23 am

Urin wrote:
For det første... YOUMADBRO?!!??
- For det andet! Bare fordi han er 11 år (eller mindre?), betyder det ikke at han er anderledes?! Han skal have en chance lige som alle os andre. Han fik nogle screenshots, men det viste sig at de åbenbart ikke var nok bevis, siden Alec lavede en lille fejl ! Men Han er unbanned og Alec har sagt undskyld:)! Btw, Det kan godt være HejHej laver en masse lort, så fang ham i det og læg det ind på forummet:) Så han kan blive banned !

no u

Urin: Jeg er ikke 11 år gammel og tydeligvis ikke mindre. Men nu hvor du kommer med alt det her, kan det jo bevise at du er 11, dog mindre.

hejhej
Poster
Poster

Posts : 23
Reputation : 0
Join date : 2011-05-01

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by Neverplaysound Tue May 10, 2011 5:28 am

LOCKED
Neverplaysound
Neverplaysound
Founder
Founder

Posts : 26
Reputation : 1
Join date : 2010-11-28

Back to top Go down

Unban Empty Re: Unban

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum